خرید کتاب کنکور

 

از آنجا که کنکور به یکی از بزرگترین دغدغه ی نوجوانان امروزی تبدیل شده است، در این مقاله قصد داریم تا درباره ی خرید کتاب کنکور و بهترین منابع صحبت کنیم.

با بررسی سوالات کنکور های سال های اخیر می توان دریافت که سوالات شیمی بیش از پیش سخت و دشوار شده است و همچنین بیشتر سوالات تستی این درس در کنکور جای خود را به مسائل و سوالات محاسباتی داده اند. اگر شما خواهان یک رتبه ی خوب می باشید ابتدا باید روند کنکور در سال های اخیر را بررسی کنید و در گام بعدی به سراغ خرید بترین منابع آموزشی بروید. در این مقاله ما می خواهیم چند تا از بهترین منابع کنکوری را برای شما بررسی کنیم.

 

شیمی مبتکران

با توجه به روند صعودی و همه گیر بودن کتاب مبتکران چیزی نمانده که اسم خود کتاب شیمی را هم مبتکران بگذارند. کتاب شیمی مبتکران یک کتاب تست و تمرین است ک افراد بسیاری را به خواند درس شیمی علاقه مند ساخته است. کتاب یک ساختار جذاب و لحنی صمیمی دارد که به دل مخاطب می نشیند. در این کتاب تست های هر فصل به صورت به صورت مبحثی قرار داده شده است. یکی از نقاط قوت کتاب، کادر های آموزشی می باشد که مطالب آموزشی را برای شما روان تر و کامل تر توضیح داده است.

طبقه بندی تست های کتب به شرح زیر است:

  • تست های بسیار مهم
  • تست های مربوط به مطالب حفظی کتاب
  • تست های مربوط به تکرار بیشتر
  • تست های ویژه ی نوادگان مندلیف

از مزیت های این طبقه بندی می توان به این اشاره کرد که داوطلب با توجه به شرایط و زمان خود، تست های مناسب را انتخاب کرده و پاسخ می دهد. این کتاب شامل تست های تالیفی جذاب و خلاقانه ای می باشد که به خوبی می توانند شما را برای آزمون سراسری کنکور آماده کنند. گفتنی است این کتاب سال به سال است یعنی برای هر پایه یک جلد جدا منتشر شده است. خرید شیمی دهم مبتکران که در سایت دورخیز موجود است به شدت به شما توصیه می شود.

این کتاب مناسب چه افرادی می باشد؟

این کتاب به صورتی تالیف شده که با هر سطح علمی می توانید از آن استفاده نمایید.

شیمی مبتکران این قابلیت را دارد که تمامی نیاز های شما را برطرف کند. درس نامه ی این کتاب به صورتی است که حتی شما می توانید از آن به عنوان یک منبع خود آموز و بدون معلم استفاده کنید و هیچ گونه کمبودی را هم حس نکنید.

نکات مثبت شیمی مبتکران:

درس نامه  ی کامل و فوق العاده ی کتاب

تست های قوی و سطح بالا متناسب با کنکورهای اخیر

نکات منفی:

حجم زیاد کتاب که ممکن است مخاطب را خسته کند

ما خرید شیمی دهم مبتکران را که در سایت دورخیز به تازگی موجود شده است را به شدت توصیه می کنیم.

 

شیمی خیلی سبز

از دیگر کتاب های کمک درسی که به شما پیشنهاد می شود، انتشارات خیلی سبز می باشد که از رقیبان جدی مبتکران محسوب می شود. این انتشارات از نظر آموزشی چیزی نسبت به مبتکران کم ندارد و تست های آن به دو دسته ی آموزشی و تست های با ایده ی نو و جدید تقسیم می شوند. بیانی شیوا و قابل فهم در کنار تست هایی جدید از مزایای این کتاب محسوب می شود.

ما در سایت دورخیز کتاب های کنکوری معروف و معتبری همچون قرابت معنایی نشر الگو قرار داده ایم. از سایت ما دیدن کنید.